יריד פסיכולוגיה עברית

העין הפנימית-התפתחות הסובייקטיביות של הילד/אודי בונשטיין

מחיר קטלוגי: 118.00 ₪
מחיר: 95.00 ₪

לפרטים נוספים ולרכישה ניתן ליצור קשר עם מכללון
טלפון: 03-6990354, 052-6866377

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
העין הפנימית-התפתחות הסובייקטיביות של הילד/אודי בונשטיין

העין הפנימית-התפתחות הסובייקטיביות של הילד/אודי בונשטיין

"חיות מרגישות אולי לא פחות מאתנו, אולם הן נעדרות יכולת להתבונן בעצמן. הן חסרות אותה עין פנימית המאפשרת לנו להפוך את עצמנו למושא ההתבוננות שלנו ולהיות יצורים היודעים את עצמם".

במוקד ספר זה ניצבת העין הפנימית, זו שמביטה פנימה אל תוך נפשנו, אך גם החוצה ופנימה (או אולי פנימה והחוצה?) אל תוך נפשו של הזולת. העין הפנימית מאפשרת אמפתיה, הבנה, מודעות לעצמי ולאחרים, התנהגות חברתית, אינטליגנציה רגשית וכישורים נוספים. היא מייחדת אותנו, בני האדם, מכל יצור חי אחר במידת מורכבותה ושכלולה, וכשהיא לוקה חלילה בעיוורון, כרוכות בו הפרעות קשות ביותר.

הספר – פרי שנים של ניסיון קליני, מחקר אמפירי והמשגה תאורטית – מציג גישה חדשה ועדכנית להבנה הפסיכולוגית של הילד, הבנה בסיסית המונחת ביסוד רבות מהתנהגויותינו ומחוויותינו כבני אדם. מה הקשר בין כישורים אלה לבין הסתגלות טובה או פתולוגית? האם כישורים אלה מהווים גורם חוסן? האם הם מנבאים הצלחה חברתית, מקצועית, כלכלית, פוליטית או אחרת בהמשך החיים? כיצד אומדים כישורים אלה וכיצד ניתן להשפיע עליהם, לשכללם ולכיילם?

הכישורים הנחוצים לילד כדי להבין את טבעה הסובייקטיבי של החוויה האנושית מוגדרים מנקודת ראות המאחדת את דרך החשיבה הפסיכואנליטית, ההתפתחותית, הקוגניטיבית והנוירולוגית. באמצעות דוגמאות ותיאורי מקרים מוצגת מסגרת תאורטית חדשה ומקורית הנתמכת בממצאי מחקר עדכניים. הספר מציע דרכי אבחון וטיפול מעשיות למי שהתפתחותם תקינה ולאוכלוסיות קליניות ספציפיות (בעלי הפרעות קשב וריכוז, הפרעות התנהגות, הפרעות אישיות, הפרעות מטווח הסכיזופרניה ועוד), וכן הוא מציע שיפור בתהליכי ההכשרה של פסיכולוגים, פסיכיאטרים ופסיכותרפיסטים.

ד"ר אודי בונשטיין הוא פסיכולוג קליני מומחה ומדריך בפסיכותרפיה ובפסיכודיאגנוסטיקה, המורשה לעסוק בהיפנוזה, להורות אותה ולחקרה. מלבד עבודתו בקליניקה פרטית, הוא משמש כפסיכולוג בכיר ביחידה להדרכת הילד והמשפחה בבית החולים לגליל המערבי בנהריה ועומד בראש התכנית לפסיכותרפיה בצפת. הוא עוסק בטיפול ובאבחון פסיכולוגיים וכן בהדרכת אנשי מקצוע ומשלב בהצלחה בין עבודתו הקלינית לבין מחקר.

"ספר מצוין! [...] הקריאה בספר הזה הייתה עבורי חוויה של הנאה אינטלקטואלית צרופה [...] הספר רלוונטי מאוד לאנשי המקצוע בישראל כי הנושא הנדון נמצא בתנופת התפתחות ומחקר בעולם והוא נמצא בחזית תחום פורץ דרך. אני מאמין כי לנושא המנטליזציה יש חשיבות רבה גם בתחום החברתי בישראל. היכולת להתבונן בעין הפנימית לתוך העצמי ולתוך הזולת עשויה להיות מנוף לשינוי חברתי, תקשורת והידברות וכך גם בתחום הפוליטי."                                                                                                                                - פרופ' ישראל אור-בך, אוניברסיטת בר-אילן

העין הפנימית-התפתחות הסובייקטיביות של הילד/אודי בונשטיין
מחיר קטלוגי: 118.00 ₪
מחיר: 95.00 ₪

לפרטים נוספים ולרכישה ניתן ליצור קשר עם מכללון
טלפון: 03-6990354, 052-6866377


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

הכוח הטמון במוח והשימוש בו לשם שינוי / ריצ'רד בנדלר
טיפול קוגנטיבי - התנהגותי בילדים עקרונות טיפוליים/מור, מאיירס, מרום,גלבוע-שכטמן
המדריך  למטפל בילדים ובמתבגרים-חלק ב'/ קתרין פורד סורי,לורנה ל' הקר ועמיתים
המדריך למטפל בילדים ובמתבגרים-חלק א'/קתרין פורד סורי, לורנה ל' הקר ועמיתים
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.