לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
קלודי טל

קלודי טל

קלודי טל

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-1406

אודות קלודי טל בקצרה:

 קלודי טל היא פסיכולוגית התפתחותית . שימשה עד אוקטובר 2021 ראש תוכנית תואר שני בחינוך לגיל הרך ולפני זה ראש התוכנית והחוג לגיל הרך במכללת לוינסקי לחינוך. היא מלמדת קורסים בנושאים הבאים: התפתחות התינוק, הפעוט והילד...

פניה אל קלודי טל

קלודי טל השיבה ל 25% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

דוברת עברית.

אודות קלודי טל

 קלודי טל היא פסיכולוגית התפתחותית . שימשה עד אוקטובר 2021 ראש תוכנית תואר שני בחינוך לגיל הרך ולפני זה ראש התוכנית והחוג לגיל הרך במכללת לוינסקי לחינוך. היא מלמדת קורסים בנושאים הבאים: התפתחות התינוק, הפעוט והילד בגיל הגן ; טיפול וחינוך ילדים; כשירות חברתית ודרכי טיפוחה, ניהול כיתה, למידה מתווכת ועשייה חינוכית תואמת התפתחות. קלודי טל משמשת כמטפלת, מדריכה ויועצת להורים ולאנשי חינוך בנושאים שקשורים לילדים בגיל הרך.

במשך השנים היא פתחה עניין ומומחיות לתרגם ידע ,מושגים ומיומנויות פסיכולוגיים לשפה ומיומנויות שנגישים לאנשי חינוך ולהורים.

עם הספרים שהיא כתבה נמנים: אינטליגנציה רגשית: תיאוריה וישום בהוצאת אח ומכון מופ"ת(2005);כשירות חברתית: התפתחות, הערכה, טיפוח והתמודדות עם קשיים(2002, הוצאת המחברת); הדרכה כתיווך לקראת אוטונומיה( עם אתי בכר, דבורה ויסבורט, רות סנדרוביץ וארנה שמר, 2001, הוצאת מופ"ת); עבודה עם הורים במסגרות חינוך לגיל הרך(1988; 1993, הוצאת שרה בץ ); התמודדות עם פחדים בגיל הרך(1991, הוצאת שרה בץ); על בעיית הנשיכות(עם דן קורין, 1986). בנוסף היא כתבה עשרות מאמרים הפונים לציבור המחנכות לגיל הרך בעיתון הד הגן.

PHD בפסיכולוגיה מאוניברסיטת בר אילן, 1997 ;MSC בפסיכולוגיה קלינית-קהילתית מאוניברסיטת CALIFORNIA STATE UNIVERSITY, FULLERTON). פרשה באוקטובר 2021 כפרופסור מתפקיד ראש תוכנית תואר שני בחינוך לגיל הרך. מרצה במכללת אחווה בתוכנית תואר שני . מרצה ומנחה השתלמויות בנושאים שמתמקדים בנושאים שמתמקדים בכישורים ופרקטיקות ליבה בחינוך לגיל הרך. נושאים כגון: כישורים של המאה ה-21, כשירות חברתית, התמודדות עם בעיות התנהגות, ניהול כיתה, הוראה תואמת התפתחות ולמידה מתווכת ומטפלת בילדים בגיל הרך ובהוריהם. במשך למעלה מעשרים שנה, היא עוסקת במקביל לטיפול, ייעוץ והדרכה להורים ולילדים בגיל הרך, גם בהוראה, הדרכה וייעוץ של בעלי תפקידים מגוונים העוסקים בחינוך: מורים, גננות ומטפלות, מנהלות במעון יום, פסיכולוגים, מדריכים ורכזים במסגרות חינוך לגיל הרך ובמסגרות פנימייה.
הפרטים המובאים בכרטיס האישי של קלודי טל, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי קלודי טל ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת קלודי טל

תמר ארז, קלודי טל
בעקבות המחאה החברתית של קיץ 2011 קמה ועדת טרכטנברג אשר המליצה על השלמת יישום חוק חינוך חינם מגיל 3. ואכן, למרבית הילדים בני 4-3 יש כיום נגישות לגנים...
מאמרים | 8/6/2015 | 27,382 | 2 תגובות