לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מיה גזית

מיה גזית

מיה גזית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-5226

פסיכולוגית קלינית בכירה ואנליטיקאית קבוצתית. עובדת בקליניקה פרטית ברקפת, משגב ובכרמיאל, טיפול פרטני וקבוצתי והדרכת אנשי מקצוע על טיפול פרטני וקבוצתי.  הקמתי את שרותי היעוץ במכללה האקדמית גליל מערבי ובמכללה... קראו אודותיי בהרחבה...

בתקופה זו אני זמינה (בהתנדבות) למתן עזרה ראשונה נפשית. זהו יעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול.


ניתן להתקשר אלי ל 0525531825 בימים:
ראשון, בין 14:00 ל 23:00
שישי, בין 08:00 ל 18:00
שבת, בין 10:00 ל 20:00

פניה אל מיה גזית

מיה גזית השיבה ל 67% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות מיה גזית

פסיכולוגית קלינית בכירה ואנליטיקאית קבוצתית. עובדת בקליניקה פרטית ברקפת, משגב ובכרמיאל, טיפול פרטני וקבוצתי והדרכת אנשי מקצוע על טיפול פרטני וקבוצתי. 

הקמתי את שרותי היעוץ במכללה האקדמית גליל מערבי ובמכללה האקדמית עמק יזרעאל. הייתי רמ"ד קידום הסטודנט במכללה האקדמית אורט בראודה. הייתי פסיכולוגית ראשית במרפאה לבריה" נ נהריה. היום מדריכה בארגונים צבוריים ופרטיים שונים כולל עמך, משרד הבטחון, משרד הבריאות. מלמדת ומדריכה בבי"ס לפסיכותרפיה בגליל. 

בוגרת ביה"ס לפסיכותרפיה פסיכואנליטית בחיפה והמכון לאנליזה קבוצתית. 

מטפלת בגישה דינמית בטיפול פרטני וקבוצתי ומדריכה אנשי מקצוע בתחומים אילו.

עובדת עם מבוגרים ומתבגרים ובעלת נסיון רב בעבודה עם מגוון אוכלוסיות וקשיים. לאורך השנים רכשתי נסיון מיוחד עם צעירים בשלב של יציאה לחיים הבוגרים ויצירת זוגיות. בנוסף התמחות בטיפול בטראומה ופוסט טראומה על כל גווניה. 

מנחה קבוצות טיפוליות אנליטיות בכרמיאל. הקבוצות פתוחות לאנשי מקצוע ולקהל הרחב.

הקבוצה האנליטית מהווה מרחב להתבוננות פנימית  מחד ולמפגש בין אישי מאידך באוירה בטוחה ומעודדת שיח פתוח ואסוציאטיבי (בדומה לאסוציאציות החופשיות של פרויד) ובכך מביאה למגע עם חלקים פחות מודעים של האישיות.  

  

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מיה גזית, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מיה גזית ובאחריותו/ה.