לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מאיה כרמלי כהן

מאיה כרמלי כהן

מאיה כרמלי כהן

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-113062

אודות מאיה כרמלי כהן בקצרה:

פסיכולוגית קלינית מומחית מ.ר.36973 טיפול פסיכולוגי ואבחון פסיכודיאגנוסטי של ילדים, תבגרים ומבוגרים. MA בפסיכולוגיה קלינית של הילד באוניברסיטת בר אילן. פסיכולוגית אחראית במחלקת גברים פעילה בבית החולים באר...

פניה אל מאיה כרמלי כהן

דוברת עברית.

אודות מאיה כרמלי כהן

פסיכולוגית קלינית מומחית מ.ר.36973

טיפול פסיכולוגי ואבחון פסיכודיאגנוסטי של ילדים, תבגרים ומבוגרים.

MA בפסיכולוגיה קלינית של הילד באוניברסיטת בר אילן.

פסיכולוגית אחראית במחלקת גברים פעילה בבית החולים באר יעקוב. במסגרת תפקידי אני מרכזת טיפול במתמודדים עם קשיים נפשיים מורכבים, הנמצאים במצבי משבר קיצוניים. עוסקת בעבודה קבוצתית טיפולים עם מתמודדים ועם צוות רב מקצועי. בנוסף נמצאת בהליך הסמכה להדרכה.  

אני עובדת בקליניקה פרטית, בה אני מטפלת ומאבחנת ילדים מתבגרים ומבוגרים.

אני מתמחה בעיבוד טראומה ואבדן. מרבה לעבוד עם ילדים הסובלים מחרדות, קשיי ויסות וקשיי התנהגות, כמו גם עם ילדים הסובלים מסימפטומים סומאטיים עיקשים. העבודה הטיפולית עם הילדים מלווה בהדרכת הורים ועבודה עם הצוות החינוכי המקיף את הילד. בנוסף, אני עובדת עם ילדים ומתבגרים המתמודדים עם מצבי חיים מורכבים כמו התמודדות עם גירושים ואבדן. מסייעת למתבגרים המתמודדים עם קונפליקטים המתעוררים בגיל ההתבגרות, שאלות סביב זהות מינית ואישית, מיומנויות חברתיות, חרדה ודיכאון  

בעבודה עם מבוגרים אני פוגשת אנשים הסובלים מדיכאון, חרדה, קושי במציאת זוגיות, עבודה והתמודדות עם דרישות החיים. בעבודה עם אנשים הסובלים מסימפטומים שונים הקשורים לפוסט טראומה ואבדן אני מאמינה בשילוב כלים קוגנטיבים, מתן כלים התנהגותיים וזאת לצד עבודה נרטיבית לבניית סיפור חיים האורג בתוכו את חוויות החיים המורכבות שהמטופל מביא. 

בעבודה עם מטופלים המתמודדים עם מחלות נפשיות ומצבי קצה כגון מאניה דיפרסיה ופסיכוזה, אני מאמינה בטיפול קרוב, המשלב כלים דינאמיים, קוגניטיביים התנהגותיים ואלמנטים של מנדפולנס, המותאמים אישית לכל אדם. במידת הצורך העבודה האישית מלווה גם בעבודה משפחתית רחבה ובשיתוף עבודה עם גורמים טיפוליים ושיקומיים.

פסיכולוגית בבית החולים כפר שאול ירושלים. התמחות במצבי טראומה: נפגעי תקיפה מינית, פגיעה מינית במשפחה והלם קרב. התמודדות עם מצבי משבר סביב דיכאון, פגיעה עצמית ופסיכוזה. קושי בויסות רגשי והתנהגותי.

פסיכולוגית בתחנה לטיפול בילדים ונוער ע"ש אילן בירושלים. טיפול בילדים, מתבגרים והדרכת הורים. התמודדות עם אבדן, דיכאון, קשיים בויסות רגשי וחרדות. ילדים העסובלים מסמפטומים גופניים סביב חרדה ושאלה סביב הזהות המינית.

פסיכולוגית בשרות הפסיכולוגי חינוכי נס ציונה. עבודה כפסיכולוגית במספר גני ילדים ובבית ספר יסודי. הדרכת הורים, בחינת בשלות בעליה לכיתה א' והתערבות במצבי משבר.

 

מייל: carmelicohen@gmail.com

מאיה- 050-8335550

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מאיה כרמלי כהן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מאיה כרמלי כהן ובאחריותו/ה.