לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ורד בן פורת

ורד בן פורת

ורד בן פורת

בוגרת תכנית הנחיית קבוצות מתמחה בעבודה עם תאומים ומשפחתם

בוגרת תכנית הנחיית קבוצות מאומתת
מספר ת.ז: 1997

אודות ורד בן פורת בקצרה:

ורד בן פורת בעלת 'תאומים ומשפחה' - מרכז הדרכה להורים ואנשי מקצוע שמי ורד בן פורת, מומחית להתפתחות הילד, גננת ואשת חינוך ותיקה. מנחת קבוצות הורים מוסמכת מטעם 'המרכז להורות ומשפחה' בסמינר הקיבוצים ומשרד...

אודות ורד בן פורת

ורד בן פורת

בעלת 'תאומים ומשפחה' - מרכז הדרכה להורים ואנשי מקצוע

ורד בן פורת 1

שמי ורד בן פורת, מומחית להתפתחות הילד, גננת ואשת חינוך ותיקה. מנחת קבוצות הורים מוסמכת מטעם 'המרכז להורות ומשפחה' בסמינר הקיבוצים ומשרד החינוך. בעלת 'תאומים ומשפחה', המרכז הוותיק והפעיל ביותר בישראל שבו אני מדריכה, מלווה ויועצת להורים ולאנשי מקצוע.

 

 

'תאומים ומשפחה'

כאימא לתאומים וכמחנכת ילדים ומלווה את הוריהם  נפגשתי שוב ושוב עם הצורך בהדרכה ייחודית לתאומים ולבני משפחתם. על כן פתחתי את המרכז, ובו אני מתמקדת ומפתחת את התחום העמוק והמרתק, המכיל בנוסףלסוגיות הכלליות, גם את מורכבות עולמה של משפחה שבה גדלים תאומים ויותר, ואת היבטים המשתמעים מכך בתהליכי ההתפתחות של הילדים והוריהם.

המרכז קיים ועובד מאז 1998 ובו אנוכי וצוות שותפי לדרך עוסקים בייעוץ וליווי תאומים ומשפחתם, ובהדרכה והעלאת הידע והמודעות בקרב אנשי טיפול, חינוך ובריאות לעולמם הייחודי של תאומים ומשפחתם, ולצרכים הנגזרים ממנו ודורשים מענה מקצועי. 

ליצירת קשר: 

http://www.veredbenporat.com/

דף הפייסבוק של 'תאומים ומשפחה'

054-4776977

veredbenpo@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ורד בן פורת, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ורד בן פורת ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת ורד בן פורת

תאומים וגבולות – מבט על "מדינת התאומים" בתוך המרחב המשפחתי
ורד בן פורת
כשמדברים על גבולות בהקשר אישי, מתכוונים לכך שלכל אדם ישנו מרחב משלו, שבתוכו מתקיימת אישיותו הייחודית. כמו מדינות העולם, הכוללות טריטוריה ומרחב...
מאמרים | 4/2/2007 | 13,611 | 2 תגובות