לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
בן דואק

בן דואק

בן דואק

פסיכולוג חינוכי מומחה, מטפל קוגנטיבי התנהגותי, ACT

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-133693

בן דואק, פסיכולוג חינוכי מומחה. מטפל בקליניקה פרטית בכרמיאל, מדריך הורים ומטפל בילדים, מתבגרים ומבוגרים. מתמקד בעבודה עם הפרעות חרדה, דיכאון, קשיים חברתיים והפרעת קשב. עובד כיום בשפ"ח משגב בחטיבה ותיכון, בעבר... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל בן דואק

בן דואק השיב ל 33% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

דובר עברית.

אודות בן דואק

בן דואק, פסיכולוג חינוכי מומחה. מטפל בקליניקה פרטית בכרמיאל, מדריך הורים ומטפל בילדים, מתבגרים ומבוגרים. מתמקד בעבודה עם הפרעות חרדה, דיכאון, קשיים חברתיים והפרעת קשב.

עובד כיום בשפ"ח משגב בחטיבה ותיכון, בעבר עבדתי כ-8 שנים בשפ"ח חיפה בבתי ספר, גנים ומסגרות חינוך מיוחד.

עבדתי כרכז טיפול בגן תקשורתי (על הרצף האוטיסטי), מדריך צוות, מלווה הורים וילדים, וכן בגן חינוך מיוחד רגשי-התנהגותי.

השכלתי האקדמית כוללת תואר ראשון בפסיכוביולוגיה (מסלול מצטיינים) ותואר שני בפסיכולוגיה קלינית (בהצטיינות), שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים. אני בוגר בית הספר לפסיכותרפיה קוגנטיבית התנהגותית (CBT) אינטגרטיבי. מתקצע בשנים האחרונות בגישת קבלה ומחויבות (ACT).

העניין הרב שלי בפסיכולוגיה ובנפש האדם החל בתקופת התיכון, וככל שהתקדם מסלול חיי התבהר לי יותר ויותר שזהו המקצוע בו אוכל להגשים את עצמי ולתת ביטוי ליכולותיי. אני חש סיפוק כאשר הצלחתי להקל בסבלו של ילד, לסייע למבוגרים להבין אותו טוב יותר, לראות אותו מצליח, מתפתח ומשיג כתוצאה מהתהליך.

אני רואה בטיפול הזדמנות להצטרף, לזמן מה, למסע החיים של ילד ושל משפחתו. לפגוש, ללוות, לסייע בהתמודדות עם אתגרים ולשמוח בהישגים. אין מקבילה למרחב הטיפולי כמרחב פתוח, כנה, המאפשר התבוננות והשתהות, לצד תנועה מתמדת לעבר מטרות הטיפול, שהן מטרות החיים של המטופל.
אני מכיר את הקושי בפניה לטיפול, זהו אף פעם לא צעד קל, אך הוא צעד ראשון בדרך להקלה משמעותית, תחילתה של דרך חדשה בנתיב מבטיח.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של בן דואק, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי בן דואק ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת בן דואק

בן דואק
כחצי שנה לאחר שמהלך הסדרת תהליך קבלת המלגות להתמחות יצא לדרך, נראה שרשימות ההמתנה להתמחות קלינית ארוכות עד מאד ומספר המלגות המתפנות מועט....
דעות | 19/12/2014 | 17,604 | 7 תגובות