לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מכון שקד לפסיכולוגיהמכון שקד לפסיכולוגיה
תאריך רישום: 18/2/2014
גילוי נאות: משתמש זה לא אימת את הרשאתו המקצועית. למידע אודות הרשאה מקצועית
כתבו אלי

אודות מכון שקד לפסיכולוגיה

מכון שקד לפסיכולוגיה מספק מכלול שירותים פסיכולוגיים, במגוון תחומים ולקהל מכל הגילאים. המכון משרת הן את האוכלוסייה הפרטית והן את המגזר הציבורי בתחומי הטיפול, השיקום, האבחון וההדרכה

המכון הוקם ומנוהל על ידי ענת שמואלי וסיון צמח, פסיכולוגיות קליניות, בעלות ניסיון נרחב בתחומי העיסוק של המכון.

צוות המכון כולל פסיכולוגים קליניים, התפתחותיים ושיקומיים, וכן פסיכולוגים המתמחים בפסיכולוגיה קלינית. המכון הוכר על ידי הועדה המקצועית לפסיכולוגיה קלינית במשרד הבריאות להכשיר פסיכולוגים לקראת הסמכתם בפסיכולוגיה קלינית.

המכון מתמחה באבחון ובטיפול בילדים ובמשפחה בכל טווח הגילאים, החל מהגיל הרך, ועד ליציאה לבגרות. המכון עוסק בטווח נרחב של קשיים, החל מבעיות נורמטיביות, ועד לטיפול בילדים בסיכון או הסובלים מהפרעות נפשיות קשות. המכון עובד עם שירותי האימוץ והאומנה ועוסק בליווי טיפולי של משפחות מאמצות ואומנות.

המכון מציע אבחון וטיפול גם למבוגרים הנמצאים בשלבים שונים של חייהם הבוגרים. ליווי בצמתים של בחירות מעצבות כגון בחירת בן זוג או מקצוע, ליווי בעת משבר כגירושין או מוות במשפחה, עזרה בהתמודדות עם פגיעות או מחלות נפשיות, טיפול זוגי, משפחתי והדרכת הורים.

אנו מאמינים בהתייחסות מקיפה למטופלינו וצרכיהם, ובשיתוף פעולה עם המסגרות החינוכיות, הקהילתיות, הרפואיות או השיקומיות עימן נמצאים המטופלים במגע.

למכון שקד סניף ראשי ברחובות וסניף נוסף בבאר שבע.

ליצירת קשר:

טלפון: 08-9362104; 08-9363040

פקס: 08-9362103

דוא"ל: shacked.ins@gmail.com

כל הפרטים המובאים בעמוד זה ובכללם שם המשתמש נוסחו על ידי המשתמש/ת ובאחריותו/ה