לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נורית לביא

נורית לביא

נורית לביא

פסיכולוגית קלינית

פסיכולוג/ית מאומת/ת
מספר רישיון: 27-5290

אודות נורית לביא בקצרה:

אני פסיכולוגית קלינית מומחית, בעלת ותק של 25 שנה, עובדת בקליניקה פרטית  בפתח תקווה  ומטפלת במבוגרים  במגוון קשיים כגון, תחושת תקיעות ביצירת קשר זוגי, חווית דימוי עצמי נמוך שאינה מאפשרת מימוש עצמי, התמודדות...

פניה אל נורית לביא

דובר/ת עברית.

אודות נורית לביא

אני פסיכולוגית קלינית מומחית, בעלת ותק של 25 שנה, עובדת בקליניקה פרטית  בפתח תקווה  ומטפלת במבוגרים  במגוון קשיים כגון, תחושת תקיעות ביצירת קשר זוגי, חווית דימוי עצמי נמוך שאינה מאפשרת מימוש עצמי, התמודדות במצבי משבר, אובדן ופרידה, תחושות דכאון, חרדה, התמודדות עם קשיי פריון, קשיים סביב הורות וכן התמודדות עם קשיים בגיל המבוגר.

אני חברת צוות היגוי בתכנית לפסיכותרפיה של "איגוד פסיכולוגית העצמי וחקר הסובייקטיביות", ומדריכה אנשי מקצוע בהדרכה קבוצתית ואישית בתכנית זו. כמו כן מדריכה בתכנית לפסיכותרפיה , בית ספר לרפואה, אוניברסיטת תל אביב. שימשתי כמרצה בתכנית זו והעברתי קורסים בנושאים: "ההיסטוריה של הפסיכואנליזה", "מבוא לפסיכולוגית העצמי" ו"פסיכואנליזה התייחסותית".

בהכשרתי בוגרת התכנית לפיכותרפיה  באוניברסיטת תל אביב

בוגרת מסלול לימודי המשך  -  "פסיכולוגית העצמי והמעשה הטיפולי" באותה תכנית. 

MA  בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת תל אביב

BA בפסיכולוגיה ובתולדות האומנות באוניברסיטת תל אביב

 

מתעניינת בתחומי הפסיכולוגית העצמי, פסיכואנליזה התייחסותית ובודהיזם.

בעלת קליניקה פרטית בשכונת אם המושבות בפתח תקווה, ברחוב יעל רום 6א. ניתן ליצור עימי קשרבטל: 0544891219 ובמייל: nurit.lavi1@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נורית לביא, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נורית לביא ובאחריותו/ה.