לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
חניתה יהושע

חניתה יהושע

חניתה יהושע

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-107695

אודות חניתה יהושע בקצרה:

שלום, שמי חניתה. אני פסיכולוגית קלינית מומחית, מטפלת במבוגרים, בני נוער וילדים ומדריכה הורים בקליניקה פרטית בלב ת"א. כמו כן, אני עובדת בשירות הפסיכולוגי החינוכי של עיריית ת"א. דוברת עברית, אנגלית וצרפתית. האני...

פניה אל חניתה יהושע

אודות חניתה יהושע

שלום, שמי חניתה. אני פסיכולוגית קלינית מומחית, מטפלת במבוגרים, בני נוער וילדים ומדריכה הורים בקליניקה פרטית בלב ת"א. כמו כן, אני עובדת בשירות הפסיכולוגי החינוכי של עיריית ת"א. דוברת עברית, אנגלית וצרפתית.

האני מאמין שלי

אני מטפלת בגישה פסיכודינמית. הטיפול במתבגרים ובמבוגרים נעשה באמצעות שיח חופשי, המאפשר הן למטופל והן לי להכיר את עולמו הפנימי, כוחותיו, התמודדויותיו, חששותיו ומשאלותיו לשינוי. אני מאמינה שכך, ביחד, צעד אחר צעד, דרך הקשר שנבנה והמודעות שגדלה, ניתן להניע תהליכי צמיחה.

הטיפול בילדים נעשה לרוב באמצעות משחק המשולב בשיח חופשי. לתפישתי, הילד או הנער הוא חלק ממערכת הכוללת את הוריו, משפחתו, מערכת החינוך בה הוא לומד והקהילה בה הוא חי. כפועל יוצא, מלבד הטיפול השבועי בקליניקה, ישנו מקום חשוב להדרכה הורית תדירה ולקשר עם המסגרת החינוכית הרלוונטית.

השכלה אקדמאית וניסיון מקצועי

בעלת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית מאוניברסיטת PARIS DESCARTES בפריז (2006), תעודת הוראה בחינוך וטיפול בעזרת בעלי חיים, מכללת דוד ילין, ירושלים (2003) ותואר ראשון במדעי ההתנהגות במכללה למנהל, ת“א (2001).

ברשותי ניסיון רב שנים בעבודה במרפאות בריאות הנפש ובפנימיות טיפוליות בארץ ובצרפת. לאורך שנות לימודיי והתמחותי התנסיתי בשיטות טיפול שונות עם אוכלוסיות מגוונות. התחלתי את דרכי כמטפלת בעזרת בעלי חיים ובהמשך שילבתי את בעלי החיים במסגרת עבודתי כפסיכולוגית. עבדתי עם משפחות מהגרים בצרפת, בגישה של האתנו-פסיכיאטריה, הבוחנת הפרעות נפשיות מנקודת מבט פסיכיאטרית בשילוב הבנה תרבותית. מלבד הטיפול הפרטני עבדתי עם הורים ומשפחות והנחיתי קבוצות (דינמיות, בעזרת בע“ח, קבוצות DBT). טיפלתי במבוגרים במרפאה פסיכיאטרית ובבני הגיל השלישי המתמודדים עם דמנציה. עיקר התמחותי עם ילדים ובני נוער המתמודדים עם חרדות, דיכאון, בעיות התנהגות, לקויות למידה, קשיים בויסות רגשי, קשיים חברתיים, קשיים סביב דימוי עצמי, הפרעות נפשיות ובעיות שונות במשפחה.

במקביל לעבודה הקלינית, אני מתמחה בפסיכולוגיה חינוכית. עבודתי בשירות הפסיכולוגי החינוכי בתל אביב מאפשרת לי להכיר מסגרות חינוכיות מגן חובה ועד לתיכון. אני מלווה את הצוותים החינוכיים, את ההורים ואת הילדים, הן בתוך המסגרת והן מחוצה לה.

צרו קשר

הקליניקה שלי ממוקמת במרכז תל אביב, ברחוב בן יהודה 32. ישנה נגישות רבה לאזור בתחבורה ציבורית וחניונים צמודים למגיעים ברכב.

מוזמנים ליצור קשר ולהגיע לפגישת היכרות. 

חניתה, 052-2201563

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של חניתה יהושע, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי חניתה יהושע ובאחריותו/ה.