לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דוב בלום-יזדי

דוב בלום-יזדי

דוב בלום-יזדי

מטפל בהבעה ויצירה מאומת
מספר רישום (עד 2004): 25181

נשוי ואב לשני ילדים. בעל תואר שני (M.A) בקרימינולוגיה קלינית מאונ' בר-אילן; בוגר התוכנית להכשרת מטפלים בדרמה במכללת בית ברל; בוגר תוכנית תלת שנתית לפסיכותרפיה: "גוף, נפש, רוח", של אונ' חיפה ומרכז שילוב. כיום... קראו אודותיי בהרחבה...


תל אביב והמרכז, שרון ושומרון

פניה אל דוב בלום-יזדי

אודות דוב בלום-יזדי

נשוי ואב לשני ילדים. בעל תואר שני (M.A) בקרימינולוגיה קלינית מאונ' בר-אילן; בוגר התוכנית להכשרת מטפלים בדרמה במכללת בית ברל; בוגר תוכנית תלת שנתית לפסיכותרפיה: "גוף, נפש, רוח", של אונ' חיפה ומרכז שילוב.

מתמחה ב:

אני מאמין כי מהות הטיפול הינה הקשר המתקיים בין שני אנשים. יכולת הריפוי והידע נמצאת בתוך כל אדם ואדם, ותפקידי כמטפל הוא ללוות את המטופל בדרכו הייחודית, לגלות עימו את הכוחות החבויים בו ולהעצים כוחות אלו. כלי הטיפול: אני מתאים את כלי הטיפול ללקוח, החל בשיחה, משחק, אומנות, קלפים טיפוליים, פוקוסיניג (שיטת התבוננות דרך הגוף) ועוד. אני משתדל בעיקר להיות נוכח עם תשומת לב מלאה ורגישות. עבורי לאומנות בכלל ולמשחק בפרט דרכי ביטוי רבים, הוא אינו חייב לבוא לידי ביטוי בהצגה או בלבישת דמות עם תחפושת. טווח היריעה של המשחק הינו רחב מאוד וכולל גם משחקי קופסא כגון שחמט ודמקה. הוא כולל משחקי כדור, ארגז חול, משחקי קלפים ועוד. בדרך בה אני עובד אין צורך להיות טוב, מוצלח ומוכשר. אין אף אחד שייתן ציון, יריע או ידחוף קדימה. יש מקום להיות כפי שאתה: נבוך, מבולבל ומחפש דרך חדשה בתוך מסע מסקרן.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דוב בלום-יזדי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דוב בלום-יזדי ובאחריותו/ה.