לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
לילך מנור

לילך מנור

לילך מנור

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 19261

אודות לילך מנור בקצרה:

לילך מנור-אני עובדת סוציאלית, בוגרת תואר ראשון ושני במגמה הקלינית , אונ׳ חיפה, בוגרת מסלול פסיכותרפיה פסיכואנליטית מסלול ילד ונוער בחוג לפסיכולוגיה, אונ׳ חיפה. Affiliate scholar בחוג לפסיכותרפיה פסיכואנליטית...

פניה אל לילך מנור

אודות לילך מנור

לילך מנור-אני עובדת סוציאלית, בוגרת תואר ראשון ושני במגמה הקלינית , אונ׳ חיפה, בוגרת מסלול פסיכותרפיה פסיכואנליטית מסלול ילד ונוער בחוג לפסיכולוגיה, אונ׳ חיפה. Affiliate scholar בחוג לפסיכותרפיה פסיכואנליטית להורים ותינוקות בגיל הרך,אונ׳ קולומביה ניו יורק.

עוסקת בטיפול רגשי (דיאדי, פרטני) לפעוטות בגיל הרך, ילדים, נוער, הדרכות הורים.  

 

בשנים האחרונות עבדתי במסגרות ציבוריות ופרטיות שונות כגון- התחנה לטיפול פסיכולוגי התפתחותי של משרד הבריאות בחיפה, בה אני מטפלת בילדים בגיל הרך (0-6) עם קשיים רגשיים והתפתחותיים שונים כגון- גמילה, אכילה, שינה, פרידה,חרדה, הסתגרות, התנהגות , מצבי רוח ועוד. במקביל ,אני עובדת במרפאת בריאות הנפש בקופת חולים כללית עם ילדים בגילאי (6-18) עם הפרעות חרדה, דיכאון, התנהגות, קשיים חברתיים, דימוי עצמי נמוך, דימוי גוף, קשב וריכוז ועוד. 

במהלך שנות עבודתי צברתי ניסיון והיכרות עמוקה בארץ ובארה״ב בטיפול בילדים עם אוטיזם על כל רצף התפקוד על פי מספר גישות טיפוליות וביניהן- DIR,ABA, ודינאמית, כמו כן עבודה עם הורים לילדים על הרצף.

בימים אלה אני עובדת גם בקליניקה פרטית בחיפה. מטפלת במגוון הקשיים שפרטתי ועוד… אני עובדת עם הילדים באמצעות משחק, דיבור , ובעיקר על פי הדרך שהילד מתווה אליו ומתוך האמונה בכוחות שהילד מביא איתו והמשאלה להרגיש טוב. 

מוזמנים ליצור עימי קשר בטלפון: 052-6767367

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של לילך מנור, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי לילך מנור ובאחריותו/ה.