לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אורית רובין בן חיים

אורית רובין בן חיים

אורית רובין בן חיים

פסיכולוגית התפתחותית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-117154

שמי אורית ואני פסיכולוגית לילדים בגיל הרך - פסיכולוגית התפתחותית מומחית. בעלת "קליניקה חברתית" בהוד השרון ומנהלת את גילוי רך - מיזם שמטרתו לסייע באיתור וטיפול מוקדם של קשיים התפתחותיים שונים בגיל הרך.  אני... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אורית רובין בן חיים

דוברת עברית.

אודות אורית רובין בן חיים

שמי אורית ואני פסיכולוגית לילדים בגיל הרך - פסיכולוגית התפתחותית מומחית. בעלת "קליניקה חברתית" בהוד השרון ומנהלת את גילוי רך - מיזם שמטרתו לסייע באיתור וטיפול מוקדם של קשיים התפתחותיים שונים בגיל הרך. 

אני מאבחנת ומטפלת בהורים ובילדים בגיל הרך, מומחית בקשיים חברתיים ותקשורתיים של ילדים. מנחת קבוצות מיומנויות חברתיות, מדריכה הורים, גננות ומטפלים, מרצה בנושאי הורות בוערים.

במהלך שנות עבודתי בגני ילדים, בשירות פסיכולוגי חינוכי ובמכון להתפתחות הילד צברתי ניסיון עשיר ומגוון בעבודה התפתחותית, טיפולית וחינוכית עם ילדים והורים.  

עבדתי בשירות הפסיכולוגי החינוכי התפתחותי של עיריית הרצליה, שם ליוויתי צוותים חינוכיים במעונות יום, בגני ילדים מהחינוך הרגיל ומהחינוך המיוחד.

מאוחר יותר, עבדתי כפסיכולוגית בצוות המכון להתפתחות הילד בבית חולים מאיר ובמרכז לגיל הרך בנתניה, שם אבחנתי וטיפלתי בילדים עם קשיים התפתחותיים שונים ומגוונים מאוד. 

במהלך שנות עבודתי בגני ילדים, בשירות פסיכולוגי חינוכי ובמכון להתפתחות הילד צברתי ניסיון עשיר ומגוון בעבודה התפתחותית וחינוכית עם ילדים והורים.  

עבדתי בשירות הפסיכולוגי החינוכי התפתחותי של עיריית הרצליה, שם ליוויתי צוותים חינוכיים במעונות יום, בגני ילדים מהחינוך הרגיל ומהחינוך המיוחד.

אל הקליניקה שלי מגיעים מזה שנים, ילדים והורים מסיבות שונות: התמודדות עם קשיי התנהגות של ילדים בבית ובגן, קשיי שינה, האכלה, קשיים במגמילה מחיתולים, קשיים בויסות החושי, קשיי קשב וריכוז, קשיים חברתיים ורגשיים שונים: אילמות סלקטיבית, פחדים, חרדות, המנעות וקשיים בתקשורת. כל אלה הן סיבות מצויינות ומתאימות לפנייה אלי.

 

 

 

הגישה בה אני מטפלת היא גישה אינטגרטיבית המשלבת עבודה התפתחותית ורגשית מבוססת מנטליזציה בשילוב כלים דינמיים והתנהגותיים (CBT) על פי הצורך.

 

אני רואה חשיבות מיוחדת בעבודה פסיכולוגית מעמיקה עם ההורים בשילוב הצוות החינוכי בגן ובבית הספר ואנשי טיפול אחרים בחייו של הילד, כי "דרוש כפר כדי לגדל ילד."

 

למידע נוסף ויצירת קשר: www.oritherapy.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אורית רובין בן חיים, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אורית רובין בן חיים ובאחריותו/ה.