לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
איציק פיש

איציק פיש

איציק פיש

פסיכולוג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-97795

אודות איציק פיש בקצרה:

פסיכולוג קליני מומחה ומטפל זוגי. מדריך מוסמך בפסיכולוגיה קלינית בתחומי האבחון והטיפול.  פסיכולוג חינוכי מומחה.  עובד בקליניקה פרטית בנס ציונה. עובד במחלקת נשים פתוחה בביה"ח הפסיכיאטרי נס ציונה, מרכז...

פניה אל איציק פיש

איציק פיש השיב ל 80% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות איציק פיש

פסיכולוג קליני מומחה ומטפל זוגי. מדריך מוסמך בפסיכולוגיה קלינית בתחומי האבחון והטיפול. 

פסיכולוג חינוכי מומחה. 

עובד בקליניקה פרטית בנס ציונה.

עובד במחלקת נשים פתוחה בביה"ח הפסיכיאטרי נס ציונה, מרכז את נושא ההדרכות במחלקה. 

בעברי עבדתי ביחידה לטיפול יום תחלואה כפולה ככפסיכולוג היחידה. במסגרת תפקידי עסקתי בטיפול פרטני וקבוצתי למטופליי היחידה.

במסגרת עבודתי בבית החולים אני גם מדריך פסיכולוגים בהתמחות קלינית בתחומי הפסיכודיאגנוסטיקה והפסיכותרפיה. 

סיימתי את התמחותי ואת הכשרתי בפסיכולוגיה קלינית במרפאה לבריאות הנפש ובמחלקה לאשפוז יום פסיכיאטרי בבית חולים קפלן ברחובות. 

סיימתי את התמחותי ואת הכשרתי כפסיכולוג חינוכי בשירות הפסיכולוגי חינוכי של נס-ציונה.

עוסק בטיפול במבוגרים, מתבגרים וילדים. עוסק בהדרכת הורים ובטיפול בהורות. 

מתעניין, אוהב ומרבה לעסוק גם בטיפול זוגי, תחום אותו למדתי משך שלוש שנים והרבתי להתנסות בו. אני בוגר תוכנית לטיפול זוגי מתקדם, למטפלים בעלי הכשרה וידע בתחום הטיפול הדינאמי, במכון "יישומים קלינים". התוכנית הינה תוכנית מקיפה ואינטנסיבית, דו-שנתית, המתמקדת בלימוד טיפול זוגי וכוללת הכשרה משמעותית, הן תיאורטית והן מעשית, בתחום חשוב ומורכב זה. 

לאורך שנות עבודתי צברתי נסיון בעבודה עם מבוגרים שמתמודדים עם קשיים ומשברים שונים, כגון דיכאון, חרדה, תגובה פוסט טראומטית, גירושין ומשברים בזוגיות ובהורות, והפרעות באישיות. כמו כן, צברתי נסיון רב גם עם קשיים "רכים" יותר כגון התמודדויות עם משברי חיים שונים, תחושת תקיעות בקריירה או בזוגיות, וכאבי לב מסוגים שונים המוכרים לכולנו, בהיותנו בני אדם. 

בנוסף, עבדתי מספר שנים במרפאה הבריאטרית בבית חולים קפלן, העברתי קבוצות למטופלים המיועדים לניתוח בריאטרי, וליוותי טיפולית מטופלים לפני ואחרי ניתוח בריאטרי. בנוסף, אני בוגר קורס של קופ"ח כללית למטפלים העוסקים בתחום הבריאטרי.

עבדתי מספר שנים כפסיכולוג בבית ספר תיכון במסגרתו ליוותי בני נוער ואת משפחתם עם הקשיים הרלוונטיים והשכיחים בגיל זה, ואני ממשיך לעבוד במסגרות חינוכיות כגון בית ספר יסודי וגני ילדים, ומרבה ללוות טיפולית ולייעץ להורים. 

אני עוסק בהערכות פסיכולוגיות לילדים המתמודדים עם קשיים רגשיים ולימודיים. עברתי הכשרה מקיפה בתחום הערכת מסוכנות לילדים ונוער, ואני פוגש ילדים המתמודדים עם קשיים רגשיים משמעותיים שבגינם נאמרו אמירות הכוללות איום בפגיעה עצמית כזו או אחרת, כולל איום באובדנות. לאחר תהליך הערכה קליני אני נוהג להציע תוכנית התערבות והמלצות למערכת החינוכית ולהורים. 

אני מאמין שחלק חשוב מהכשרה של אנשי טיפול היא הטיפול האישי. זהו מרחב שבו אפשר לבדוק, להתנסות ולחשוב על היבטים שונים בעצמנו שהם חלק משמעותי מהאופן בו אנו פוגשים אנשים אחרים, בין אם הם מטופלים ובין אם לאוו. לכן, אני מציע טיפול מוזל לסטודנטים ומתמחים בתחומי הטיפול. 

אפשר להשיג אותי בטלפון 050-5486469, אני מזמין לחוש בנוח ולהתקשר אם ישנן שאלות או התלבטויות. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של איציק פיש, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי איציק פיש ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת איציק פיש

איציק פיש
המאמר הנסקר בוחן שורת מחקרי תוצאה שבחנו טיפולים פסיכודינאמיים. מסקנותיו מצביעות על תמיכה מחקרית רחבה יחסית לאפקטיביות שלהם, לשמירה על הרווחים...
כתבות | 29/6/2011 | 26,496 | 3 תגובות