לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אורית זץ

אורית זץ

אורית זץ

פסיכולוגית קלינית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-123579

אודות אורית זץ בקצרה:

פסיכולוגית, מספר רישום בפנקס הפסיכולוגים: 123579 טלפון 0545857527 פסיכולוגית קלינית טיפול פסיכולוגי לילדים, מתבגרים ומבוגרים(כולל הגיל השלישי) וטיפול זוגי.מטפלת בקליניקה פרטית בתל אביב, ובשירות הפסיכולוגי חינוכי...

פניה אל אורית זץ

אודות אורית זץ

פסיכולוגית, מספר רישום בפנקס הפסיכולוגים: 123579

טלפון 0545857527

פסיכולוגית קלינית

טיפול פסיכולוגי לילדים, מתבגרים ומבוגרים(כולל הגיל השלישי) וטיפול זוגי.מטפלת בקליניקה פרטית בתל אביב, ובשירות הפסיכולוגי חינוכי בת ים.

​מתי כדאי לפנות לטיפול?

טיפול יכול לסייע במגוון מצבים נפשיים כגון חרדה, דיכאון, טראומה, אובדן, שינויים וקשיי הסתגלות, קושי ביחסים בינאישיים וזוגיים, קושי ותקיעות בקריירה, תחושות חוסר משמעות,בדידות ומגוון מצבים אחרים שגורמים למצוקה או סבל. גם ילדים ומתבגרים חווים מגוון קשיים כגון חרדות, קושי חברתי, בעיות התנהגות וכו' ועשויים להסתייע בטיפול פסיכולוגי. טיפולים אלו משתלבים עם פגישות עם ההורים, המסייעות בהתמודדות המאתגרת עם ההורות .

​אני מאמינה כי הטיפול יכול לסייע ​דרך קשר בטוח, בו המטופל יוכל לדבר על כל מה שמכאיב לו ומעסיק אותו.

ישנה אפשרות לטיפול בגישה הדינמית המכוונת לחקירת עולמו הפנימי של המטופל. בנוסף מטפלת גם בגישות ממוקדות וקצרות מועד בהתאם לצרכיו של המטופל וכן מטפלת בזוגות.התהליך הטיפולי נועד לסייע לאדם לממש את הפוטנציאל הגלום בו, לשפר את הקשרים עם אחרים ולחיות חיים מלאים ומספקים.

ניתן ליצור קשר לתיאום בטלפון 0545857527 או באתר www.oritzats.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אורית זץ, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אורית זץ ובאחריותו/ה.