לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אביטל קורן-בנאקוט

אביטל קורן-בנאקוט

אביטל קורן-בנאקוט

מטפלת באמצעות אומנויות (MA, אוניברסיטאת חיפה) ווידיאותרפיסטית

חברה ביה"ת מאומתת
מספר ת.ז: 00000-3124

חדר הטיפול עבורי הוא מרחב מאפשר להתבוננות, הכלה ואמפטיה.                                                                               ... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אביטל קורן-בנאקוט

אודות אביטל קורן-בנאקוט

חדר הטיפול עבורי הוא מרחב מאפשר להתבוננות, הכלה ואמפטיה.                                                                                                                                                                                                                                         

 

 

שמי אביטל  ואני  מטפלת באמצעות אומנויות.  אני מגיעה מעולם הקולנוע התיעודי ומשתמשת במצלמת סטילס ובמצלמת הוידיאו  ככלי נוסף להתבונן על העולם ולספר את הסיפור שלנו. בנוסף אני מגיעה  מעולמות היוגה והמיינדפולנס שמאפשרים חיבור לעולם הפנימי באמצעיים חוויתיים.

אני מאמינה שלכל אחד מאיתנו יש את הסיפור שלו שהוא רוצה לספר לעולם. לעיתים לסיפור שלנו יש קטיעות(כמו במקרה של טראומה) שברים וסדקים. דרך תהליך של יצירת הסיפור שלנו, אנחנו בוחרים על מה לשים את הפוקוס, אלו חלקים להרחיב ואלו חלקים להוריד ובעיקר להפוך לגיבורים של הסיפור שלנו.  התהליך של יצירת  סיפור קוהורנטי מאפשר לנו להתבונן על החיים שלנו ולייצר להם משמעות. בטיפול אנחנו מאפשרים הקשבה מודעת לעולם הפנימי, מרחיבים את זווית הראיה ומשנים את נקודת המבט.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אביטל קורן-בנאקוט, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אביטל קורן-בנאקוט ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת אביטל קורן-בנאקוט

אביטל קורן-בנאקוט
תקציר המאמר דן בקולנוע ככלי טיפולי השלכתי, ומספר את סיפורה של קבוצת וידאו-תרפיה לבני נוער עם לקויות חברתיות ותקשורתיות המאובחנים עם לקות...
מאמרים | 22/9/2013 | 14,124 | 2 תגובות