לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יהודה ליב אוירבךיהודה ליב אוירבך
תאריך רישום: 3/11/2008
גילוי נאות: משתמש זה לא אימת את הרשאתו המקצועית. למידע אודות הרשאה מקצועית
כתבו אלי

אודות יהודה ליב אוירבך

שלום רב.

שמי: הרב יהודה ליב אוירבך, בוגר המחלקה ללימודי פסיכותראפיה במכון מגיד שע"י האוניברסיטה העברית בירושלים, (במסגרת לימודים כיועץ טיפולי בטיפול זוגי ופרטני) ומאמן אישי לבעלי הפרעת קשב וריכוז (מוסמך מטעם ICA - איגוד המאמנים לבעלי הפרעת ADHD בישראל) אני מקבל מטופלים ולקוחות בעיקר מקרב המגזר החרדי, הן בנושאים רגשיים, הן בייעוץ זוגי, והן באימון אישי. כיום אני משמש גם ככתובת לנושאים טיפוליים במגזר החרדי. במסגרת עבודתי בתחום הזוגי אני משלב עבודה בקו תרפיה עם פסיכולוג קליני, עבודה שהוכיחה את עצמה גם במקרים מורכבים ועדינים.

בעבר ניהלתי את המוקד הטלפוני לפניות בשעות משבר של ארגון בינת הלב. ובסגרת עבודתי זו הספקתי ללוות אלפי מקרים טיפוליים שנשלחו למטפלים שונים ברחבי הארץ, כשאני מלווה את המקרה מרגע הפניה למוקד, ועד לסיום התהליך.

ארגון בינת הלב שבראשותו של הרב יצחק לורינץ שליט"א מראשי ישיבת "קול תורה" בירושלים. שם לו למטרה לחבר בין עולמו של הציבור הדתי והחרדי לבין אנשי מקצוע והאקדמיה בתחום בריאות הנפש והייעוץ הן בתחום הפרטני והן בתחום הזוגי והמשפחתי. כשבמקביל נערכים בארגון קורסים אקדמאיים לרבנים ורבניות לצורך הכשרה כ"יועצים טיפוליים" שיוכלו ללוות את המטופלים מתוך הכרת העולם הפנימי של הפונים והכרת התחום והידע המקצועיים. במסגרת זו נערכים חידושים רבים בתחום העבודה עם ציבור זה, אשר נחשף יותר ויותר לאפשרות לקבל עזרה בשעת הצורך.

אנו שותפים לתהליך הדרגתי בו הדברים צפים ועולים במגזר הדתי והחרדי ממקום בו הוא היה עד היום "מתחת לשטיח" אל העולם הטיפולי.

כהמשך לקו החם של "בינת הלב" הוקם ארגון "מרכז החינוך" דרכו מופעלות בין היתר קליניקות טיפוליות, הכוונה לקליניקות פרטיות, ימי עיון, הדרכות והכשרות שונות.

כיום: אני מנהל קליניקה טיפולית יחודית המיועדת בעיקר למגזר הדתי והחרדי, בשם "נתיב ללב" כשהרעיון והמטרה היא - למצוא את הנתיב המיוחד ללב של כל פונה ולעזור לו להגיע למקום טוב יותר, בדרך ובצורה הנכונה ביותר עבורו.

תחומי העניין שלי הם גם בכל התחומים ואשמח לשמוע ולקבל רעיונות, להחכים וללמוד מתוך הניסיון של אחרים.

הדרך להתקשרות עימי באמצעות האימייל:

moked@binathalev.org

כל הפרטים המובאים בעמוד זה ובכללם שם המשתמש נוסחו על ידי המשתמש/ת ובאחריותו/ה