לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רוני מייזליש

רוני מייזליש

רוני מייזליש

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 20321

אודות רוני מייזליש בקצרה:

רוני מייזליש  M.A- פסיכותרפיסט (אונ' בן גוריון) ועו"ס קליני (אונ' בר אילן) מטפל, מדריך, מלמד וחוקר את תופעת ה"אכילה הרגשית" (החלקים הרגשיים בהשמנה) על האספקטים השונים שלה ובראייה הולסטית. מטפל פרטני...

פניה אל רוני מייזליש

אודות רוני מייזליש

רוני מייזליש  M.A- פסיכותרפיסט (אונ' בן גוריון) ועו"ס קליני (אונ' בר אילן)

מטפל, מדריך, מלמד וחוקר את תופעת ה"אכילה הרגשית" (החלקים הרגשיים בהשמנה) על האספקטים השונים שלה ובראייה הולסטית.

מטפל פרטני בעברי במרפאה הפסיכאטרית מבוגרים בבית החולים סורוקה עם דגש על מטופלות הסובלות מהפרעות אכילה והוריהן. מאז 2007 מטפל פרטני וקבוצתי באכילה רגשית. מנחה סדנאות ממוקדות לפריצת דרך ("ארוחה מודעת") וכן קבוצות תהליכיות לקהל הרחב. בנוסף לכך מנחה קבוצות לימוד, הדרכה והתפתחות למטפלים מאסכולות שונות בתחומי האכילה הרגשית ובכלל זה לימדתי במכללת "רידמן" במגמה לפסיכותרפיה גופנית וכן מנחה קורסים יעודיים לדיאטניות בשיתוף עמותת "עתיד".

לצד עבודת הטיפול אני אני עוסק בהיבטים חינוכיים והדרכתיים לצוותים טיפוליים הן במסגרות כמו טיפות חלב, בתי ספר, גני ילדים והן במסגרות כמו מרפאות להפרעות אכילה, ליווי והדרכה לדיאטניות העסוקות בהיבטיים רגשיים של עבודתן, מחלקות לבריאות נפש של קופות חולים שונות וכן לצוותים של בריאות הציבור במשרד הבריאות. אני מאמין שעבודת חינוך נכונה יכולה בהדרגה לצמצם השמנה והפרעות אכילה.

ב 2008 השתתפתי בקורס לימודי-חוויתי בנושא "מורכבות מערכת היחסים שלנו עם האוכל" בארה"ב אותו הנחתה ג'נין רות' (מחברת רב המכר "אכילה כפייתית כפיצוי לאהבה"). ב 2015 התחלתי ללמוד במסלול ה 4 שנתי :"פסיכולוגית העצמי והמעשה הטיפולי" באוניברסיטת תל אביב.

מוזמנים להכנס לאתר ולהצטרף לניוזלטר

http://www.ronimaislish.com

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רוני מייזליש, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רוני מייזליש ובאחריותו/ה.