לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
הדס אדלשטיין

הדס אדלשטיין

הדס אדלשטיין

פסיכולוגית קלינית מומחית מדריכה

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-85393

אודות הדס אדלשטיין בקצרה:

אני פסיכולוגית קלינית מומחית, בוגרת תואר שני בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית בירושלים ובעלת ותק של מעל 15 שנים בטיפול ובאבחון. כיום אני מדריכה מוסמכת בטיפול ובאבחון פסיכודיאגנוסטי מטעם משרד הבריאות ובעלת קליניקה...

פניה אל הדס אדלשטיין

אודות הדס אדלשטיין

אני פסיכולוגית קלינית מומחית, בוגרת תואר שני בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית בירושלים ובעלת ותק של מעל 15 שנים בטיפול ובאבחון. כיום אני מדריכה מוסמכת בטיפול ובאבחון פסיכודיאגנוסטי מטעם משרד הבריאות ובעלת קליניקה פרטית בשדרות ח"ן 4 תל אביב.

מטפלת במבוגרים בגישה פסיכודינמית. מאפשרת מרחב בטוח להתבוננות וחשיבה על העצמי, תוך שימת לב לקשר הטיפול והקשבה למתרחש במפגש הבין אישי. מטרת הטיפול להציע לאדם חיבורים והקשרים תוך נפשיים, לגעת באמת פנימית לא ידועה. להבין את רגשותיו ופעולותיו ומתוך כך לשלוט בהם טוב יותר, ולחוות רגעים רבים יותר של רוגע, שלווה ומשמעות בחיים. 

מטפלת בילדים ונוער באמצעות משחק, שיחה ויצירה. אלה מהווים פתח להכרת עולמו הפנימי של הילד, מאפשרים לו ולסביבתו להכיר את כוחותיו, צרכיו, פחדיו וקשייו, ולשחרר את אחיזתו בהם. הטיפול משולב בהדרכת הורים אינטנסיבית, בה מקבלים ההורים כלים להתמודדות ונבחנים דפוסי הקשרות ודינמיקות משפחתיות הדורשים שינוי. 

ניסיון:
פסיכולוגית מדריכה בטיפול ואבחון בילדים, נוער ומבוגרים, במרפאה לבריאות הנפש של משרד הבריאות בהרצליה.

התמחות בבית החולים אברבנאל ובמכון תמוז לפסיכותרפיה.

מוסמכת המשרד לבטחון פנים למתן אישור כשירות לנשיאת נשק.

פסיכולוגית בשירות הפסיכולוגי- חינוכי בעריית תל אביב- יפו.

פסיכולוגית מאבחנת וכותבת חוות דעת במכון פילת ובמכון קינן- שפי. 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של הדס אדלשטיין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי הדס אדלשטיין ובאחריותו/ה.