לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
טל פלג-ליבליך

טל פלג-ליבליך

טל פלג-ליבליך

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-7159

טל פלג-ליבליך אני פסיכולוגית קלינית מומחית-מדריכה (פסיכותרפיה ופסיכודיאגנוסטיקה) ופסיכולוגית רפואית מומחית. פסיכולוגית אחראית במחלקת אשפוז יום-פסיכיאטרי בביה"ח רמב"ם. בעבר שימשתי כאחראית על הייעוצים הפסיכולוגיים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל טל פלג-ליבליך

טל פלג-ליבליך השיבה ל 40% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות טל פלג-ליבליך

טל פלג-ליבליך

אני פסיכולוגית קלינית מומחית-מדריכה (פסיכותרפיה ופסיכודיאגנוסטיקה) ופסיכולוגית רפואית מומחית. פסיכולוגית אחראית במחלקת אשפוז יום-פסיכיאטרי בביה"ח רמב"ם. בעבר שימשתי כאחראית על הייעוצים הפסיכולוגיים למחלקות בית החולים רמב"ם.

בנוסף מטפלת בקליניקה פרטית בחיפה בילדים, נוער ומבוגרים, כולל הדרכות הורים, ובמגוון מצבים שהחיים מזמנים, ביניהם דכאון, חרדה, פוסט-טראומה, אובדן, הפרעות פסיכוסומטיות, התמודדות עם מצבי חולי ופציעה וקשיים במעגל הפריון הנשי. 

מתעניינת בממשקי גוף-נפש, כפי שבאים לידי ביטוי בהשפעת הנפש על הגוף, במצבים נפשיים ראשוניים, בטראומה ובחוסן. כמו כן, עסוקה בהשפעת הגוף על הנפש במצבים של גוף חולה ופגוע מחד, ובמצבים של שימוש מיטיב בגוף, כמו בעת פעילות גופנית. מתרגלת את נפלאות הטיפוס והיוגה, ואוהבת לרקוד.

נשואה ואמא לשלושה בנים, נהנית לטייל בטבע, ולקרוא מילות שירה שמדייקות משהו מחוויותי. 

גישה טיפולית אינטגרטיבית, העושה מקום רב לגוף ולרגש. מטפלת EMDR מוסמכת, ומשלבת חשיבה דינמית עם EMDR, מיינדפולנס ו- CBT. עובדת גם דרך זום וסקייפ.

 

מספרי הטלפון שלי: 04-8252403, 054-2474937

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של טל פלג-ליבליך, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי טל פלג-ליבליך ובאחריותו/ה.