לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מורן וילנר-סקאל

מורן וילנר-סקאל

מורן וילנר-סקאל

פסיכולוגית קלינית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-136044

שלום, אני מורן, פסיכולוגית קלינית. בעיני, כוחו של המפגש הטיפולי טמון בקשר המיוחד והאינדיווידואלי שנוצר בו, יחד עם הרצון והנסיון להבין ולהתאים את הטיפול לבן או בת האדם שמולי. גישתי הטיפולית הינה אינטגרטיבית,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל מורן וילנר-סקאל

מורן וילנר-סקאל השיבה ל 50% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות מורן וילנר-סקאל

שלום, אני מורן, פסיכולוגית קלינית.

בעיני, כוחו של המפגש הטיפולי טמון בקשר המיוחד והאינדיווידואלי שנוצר בו, יחד עם הרצון והנסיון להבין ולהתאים את הטיפול לבן או בת האדם שמולי.

גישתי הטיפולית הינה אינטגרטיבית, כלומר, בטיפול אני נשענת על מגוון עקרונות וגישות תוך רצון להתאים את העבודה בכל מפגש מחדש. אני משלבת עבודה פסיכודינמית, יחד עם רכיבים מעולמות הACT, DBT, CBT, מיינדפולנס ועוד.

​מנוסה בטיפול באנשים המגיעים עם מגוון מצוקות כגון משברי חיים, חרדה, דיכאון, לקויות בתקשורת והפרעות אכילה. לעיתים ישנה מצוקה אך היא לא ברורה באופן חד משמעי, וזה גם בסדר, ננסה להבין אותה יחד. לעיתים קיים רצון בשינוי והתפתחות אישית וגם זה משהו שנוכל לזקק יחד.בסופו של דבר, אנשים הם יותר מהסימפטומים או ה״הגדרות״ שלהם, ואשמח שנחשוב יחד מה הצורך האישי שלך.

בשנים האחרונות אני בעלת עניין, למידה ועיסוק בעולמות הפסיכולוגיה של האשה - במעגל החיים, הפריון והלידה (עם כל המשתמע מכך). אז אם זה משהו שאת מחפשת, אשמח לתת לכך מענה.

ניתן ליצור איתי קשר בטלפון 0523435935 (עדיפות בהודעה).

או דרך האתר שלי - www.moranws.com

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מורן וילנר-סקאל, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מורן וילנר-סקאל ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת מורן וילנר-סקאל

תפיסת הזמן בראי הפסיכולוגיה
מורן וילנר-סקאל
זמן. נושא שמעסיק את רובנו לא מעט. נדמה כאילו העסיק את האנושות מאז ומעולם. כל כך הרבה הוגים, פילוסופים ופיזיקאים מנסים לשפוך אור על הנושא הזה...
מאמרים | 1/11/2020 | 6,764