לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
גלית סרברניק-חי

גלית סרברניק-חי

גלית סרברניק-חי

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 24922

  גלית סרברניק-חי, עו"ס קלינית ופסיכותרפיסטית, מומחית לטיפול בטראומה בשיטת Somatic Experiencing מומחית לטיפול במצבי מתח, טראומה ופוסט-טראומה: הלם קרב, תאונת דרכים, תקיפה מינית, פיברומיאלגיה ועוד. הטיפול הינו... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל גלית סרברניק-חי

אודות גלית סרברניק-חי

 

גלית סרברניק-חי, עו"ס קלינית ופסיכותרפיסטית, מומחית לטיפול בטראומה בשיטת Somatic Experiencing

מומחית לטיפול במצבי מתח, טראומה ופוסט-טראומה: הלם קרב, תאונת דרכים, תקיפה מינית, פיברומיאלגיה ועוד.

הטיפול הינו טיפול ממוקד ומתבצע בקליניקה בכוכב-יאיר.

אתר: www.galithai.com

מייל: galit.hai@gmail.com

טל': 050-3520022

השכלה אקדמאית וניסיון מקצועי

מומחית בטיפול בטראומה בשיטת החוויה הסומאטית (SEP) – בעלת תעודת Somatic Experiencing Practiotioner מטעם האגודה לטיפול ב-SE בארה"ב.

בוגרת ביה"ס לפסיכותרפיה דינאמית ממוקדת, מכון יישומים קליניים.

אוניברסיטת חיפה, בוגרת תואר שני בעבודה סוציאלית במגמת טראומה/קלינית. (מ.ר. 24922).

אוניברסיטת kean, ניו-ג'רזי, ארה"ב - בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה ייעוצית.

אוניברסיטת בר-אילן - בוגרת תואר ראשון בקרימינולוגיה וסוציולוגיה.

כיום משמשת כמנהלת מקצועית של מרכז גמילה ושיקום מהתמכרויות (סמים, אלכוהול, הימורים). בעלת ניסיון של כעשר שנים במסגרות טיפוליות שונות בארץ ובארה"ב (שירות פסיכולוגי לסטודנטים, פנימיות, בריאות הנפש)

מרצה בבתי-ספר על אכילה אמוציונאלית והפרעות אכילה.

שפות טיפול: עברית, אנגלית, רוסית.

אני מאמין:

הטראומה עלולהה לרסק את חייו של אדם ולחבל ביכולות ההתמודדות שלו עם מצבים שונים בעתיד. מניסיוני, מדובר בנזק שאיננו בלתי-הפיך. הנני מטפלת בטראומה בטכניקת ה-somatic experience) SE) שמשלבת התבוננות בתחושות גופניות ומסייעת לשחרר את האדם מתחושת ה"קיפאון" וחוסר האונים שהותירו בו האירועים הטראומטיים. 

כיצד אני מטפלת?

אני מטפלת בגישה הדינאמית הממוקדת, בטיפול שבו אני לוקחת חלק משתתף ופעיל. הטיפול משלב התייחסות לתחושות גופניות לפי טכניקת ה- somatic experience. עפ"י טכניקה זו החוויה הטראומטית משאירה גם את הגוף במצב של "קיפאון" (ולא רק את המחשבות והרגשות) ועבודה איטית ורגישה שמשלבת הפניית תשומת לב לתחושות הגופניות מסייעת להשתחרר מתקיעות זו.

מטרתי כמטפלת הינה לסייע למטופלים להתחבר באופן עמוק לרגשותיהם על כל גווניהם (שמחה, כעס, עצב) ללא צורך בבריחה. אני מאמינה שדבר שיסייע להם לחיות את חייהם באופן אותנטי יותר ויגביר את תחושת החיות שלהם באופן שישפיע באופן חיובי על כל תחום בחייהם (אישי, בינאישי ותעסוקתי).  

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של גלית סרברניק-חי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי גלית סרברניק-חי ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת גלית סרברניק-חי

גלית סרברניק-חי
אנשים המכורים לסמים ו/או לאלכוהול פעמים רבות אינם זוכרים אירועים שחוו כשהיו תחת השפעת החומר, ובכלל זה אירועים טראומתיים. האם פירוש הדבר שאירועים...
מאמרים | 20/11/2016 | 10,980 | 3 תגובות
הגוף לא משקר: שילוב שיטת SE בטיפול באנשים הסובלים מהתמכרויות
גלית סרברניק-חי
במאמר מוצגת שיטת טיפול ממוקדת בטראומה ויישומה בקרב אנשים הסובלים מהתמכרות לסמים ולאלכוהול. השיטה מכונה) Somatic Experiencing החוויה הסומטית – SE) והיא...
מאמרים | 5/6/2016 | 12,156 | תגובה אחת