לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מיכל רוטשילד שטורם

מיכל רוטשילד שטורם

מיכל רוטשילד שטורם

פסיכולוגית שיקומית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-125678

הנני פסיכולוגית שיקומית מומחית, נוירופסיכולוגית ובסיומה של התמחות חינוכית. אני בוגרת בהצטיינות של המגמה לפסיכולוגיה קלינית שיקומית באוניברסיטת בר אילן. עבדתי והתמחיתי בין היתר במחלקה לשיקום נוירולוגי במרכז... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל מיכל רוטשילד שטורם

אודות מיכל רוטשילד שטורם

הנני פסיכולוגית שיקומית מומחית, נוירופסיכולוגית ובסיומה של התמחות חינוכית. אני בוגרת בהצטיינות של המגמה לפסיכולוגיה קלינית שיקומית באוניברסיטת בר אילן. עבדתי והתמחיתי בין היתר במחלקה לשיקום נוירולוגי במרכז הרפואי שיבא, באגודה למען העיוור, במרכז הרפואי בילינסון ובשירות פסיכולוגי חינוכי. כיום אני מטפלת במבוגרים, בבני נוער ובילדים, כולל הדרכות הורים וטיפול בהורות. בעלת ניסיון רחב בטיפול במבוגרים המתמודדים עם תחלואה גופנית אקוטית וכרונית והמשתקמים ממצבים רפואיים מורכבים, תאונות ופגיעות ראש. כמו כן מנוסה בטיפול באנשים המתמודדים עם מצוקה נפשית אקוטית או כרונית, ובפרט דיכאון, מצבי חרדה שונים ותסמונת חרדה בתר חבלתית. 

אני מטפלת אקטיבית, צמודה לצרכי המטופל בהתאם לשלב בו נמצא בחייו, רצונותיו ויעדיו. גישתי אינטגרטיבית ומושתת על בסיס דינמי והטמעת התערבויות קוגניטיביות התנהגותיות ומוטיבציוניות. כמו כן אני מושפעת מגישות הומינסטיות ואכסיסטינציאליסטיות. 

 לצד היותי מטפלת, אני מנוסה באבחון פסיכודיאגנוסטי ונוירופסיכולוגי במבוגרים. כמו כן עורכת אבחונים פסיכולוגים ופסיכודידקטים בילדים ובני נוער. 

אני עובדת במכון מודע טיפול ושיקום פסיכולוגי בכפר סבא, בקליניקה פרטית בכפר סבא ובראש העין ובשירות פסיכולוגי חינוכי. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מיכל רוטשילד שטורם, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מיכל רוטשילד שטורם ובאחריותו/ה.