לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דרי הדר

דרי הדר

דרי הדר

עובד/ת סוציאלי/ת מאומת/ת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 9953

אודות פסיכותרפיסטית מומחית בגישה פסיכו-דינאמית. בעלת ניסיון של שנים רבות בטיפול במבוגרים. עבדתי עם אוכלוסיות  מגווונות, במרפאת לבריאות הנפש, ומרכזי סיוע לאוכלוסות שונות. הקליניקה שלי נמצאת בכפר סבא במקום... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל דרי הדר

אודות דרי הדר

אודות

פסיכותרפיסטית מומחית בגישה פסיכו-דינאמית. בעלת ניסיון של שנים רבות בטיפול במבוגרים. עבדתי עם אוכלוסיות  מגווונות, במרפאת לבריאות הנפש, ומרכזי סיוע לאוכלוסות שונות. הקליניקה שלי נמצאת בכפר סבא במקום שקט ונגיש מאד.

מאמינה שהאדם פועל מתוך קונפליקטים פנימיים וכדי לרפא את הסימפוטומים מהם הוא סובל, צריך לגעת בחוויה הפנימית שעומדת בבסיס הקושי. נגיעה בחוויה זו  מאפשרת שינוי אמיתי שיחזיק לאורך זמן.

טיפול הוא חוויה רגשית עוצמתית שמאפשרת לנו לבחור בצורה חופשית, את הדרך בה נרצה לחיות. הטיפול יכול לשחרר מתחושת אשמה, חרדה, דיכאון, חוסר ביטחון וטראומות שהן אלה שמעכבות אותנו מלהתקדם לקראת היעדים שהצבנו לעצמנו. קשה לתאר במילים את גודל ההתרגשות כשחשים את השינוי בתחושה הפנימית ובהתנהלות השונה שלנו במסגרת המשפחתית, החברתית והתעסוקתית.

טיפול הוא קודם כל קשר בין שני אנשים. קשר ייחודי שדרכו יכול להתרחש שינוי. הפנייה לטיפול היא החלטה לא פשוטה, אך יש בפנייה זו גם סימן לתקווה להשגת שינוי והתפתחות.

לימודים וניסיון מקצועי

בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותארים ראשון ושני בע"ס. בוגרת בי"ס לפסיכותרפיה בגישה פסיכואנליטית ה.ל.פ. ב.א.

מזה כ 12 שנים אני עובדת בקליניקה פרטית עם מבוגרים הסובלים מחרדות, פוביות, דיכאון, בעיות במיניות ווזהות מינית, בעיות ביצירת קשר זוגי, אבל ואובדן, פוסט טראומה והמתמודדות עם משברי חיים.

במהלך לימודי התארים הראשון והשני התנדבתי בבי"ח ובמרפאה לבריאות הנפש וכשסיימתי את התואר השני התחלתי לעבוד במרפאת בריאות הנפש רמת-חן. שם טיפלתי באוכלוסייה מגוונת בטווח גילאים רחב ועם קשת רחבה מאד של הפרעות נפשיות, מחלות נפש ומצבי משבר. ההתערבויות היו שונות בהתאם לצרכים השונים של המטופלים ומצבם.

במהלך השנים עבדתי עם אוכלוסיות נוספות, תוך שימוש בשיטות התערבות שונות, בהתאם לצרכים השונים. כיום, בנוסף על הקליניקה, אני עובדת ב"עמך", ארגון המטפל בניצולי שואה.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דרי הדר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דרי הדר ובאחריותו/ה.