לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
איה אלון

איה אלון

איה אלון

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-85001

אודות איה אלון בקצרה:

xטיפול בעיניי זה כמו בית. ברצוני לאפשר מקום בו תוכלי לחזור הביתה, אל עצמך. בית בטוח, בו כל הרגשות אפשריים, כל המחשבות יכולות לצמוח ולנוע, ותוכלי לבטא בחופשיות את הרצונות, הפחדים, הכמיהות, היצירתיות, החוכמה, הריק,...

פניה אל איה אלון

אודות איה אלון

xטיפול בעיניי זה כמו בית. ברצוני לאפשר מקום בו תוכלי לחזור הביתה, אל עצמך. בית בטוח, בו כל הרגשות אפשריים, כל המחשבות יכולות לצמוח ולנוע, ותוכלי לבטא בחופשיות את הרצונות, הפחדים, הכמיהות, היצירתיות, החוכמה, הריק, הייאוש, התקווה, הבדידות, החיבור לאינסוף.

הבסיס לבית הזה הוא הקשר שנוצר בינינו, מה שמכנים "כימיה"  – ובזה הבית הטיפולי ייחודי. כאן את יכולה לבחור אם זה מתאים, מה מתאים, איך מתאים, באיזה קצב מתאים. אני איתך במסע, עדה ושותפה.

הגישה שלי מבוססת על אמונה בחופש האדם, בחוכמה הטמונה בכל אחד ואחת, בשאיפה ובנטייה הטבעית שלנו לצמוח ולהתפתח, ובזכות הבסיסית שלנו למצוא את אשר אנו כמהים אליו – ובראשם – אהבה ומימוש עצמי.

אני מטפלת במגוון קשיים, עם ההתמחויות הבאות:

(1)   אנשים הנמצאים במסע רוחני, משבר רוחני, חיפוש משמעות

(2)   דיכאון וחרדה

(3)   זוגיות, ובניית זוגיות

(4)   ענייני נשים – הריון, לידה, המעבר להורות

(5)   הגיל השלישי

(6)  הגירה, התאקלמות בתרבות חדשה

אני מטפלת באופן פרטני ובמבוגרים בלבד. הטיפולים מתקיימים בעברית או באנגלית.

המפגשים מתקיימים בזכרון יעקב בקליניקה פרטית.

בהכשרתי אני פסיכולוגית קלינית (מומחית) וכן אני משלבת כלים של הקומי (פסיכותרפיה מבוססת גוף), עבודה בצבעים וקלפים טיפוליים שונים.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של איה אלון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי איה אלון ובאחריותו/ה.