לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי

שיחות - כתב-עת ישראלי לפסיכותרפיה

'שיחות' הוא כתב-עת ישראלי לפסיכותרפיה בהוצאת עמותת שיחות ; הסתדרות הפסיכולוגים בישראל - החטיבה הקלינית. 'שיחות - כתב עת ישראלי לפסיכותרפיה' היא עמותה רשומה (מספר עמותה 580116093)

 

אודות שיחות - כתב עת ישראלי לפסיכותרפיה

שיחות - כתב עת ישראלי לפסיכותרפיה, הוא כלי הביטוי המקצועי המרכזי של קהילת המטפלים הישראליים. "שיחות" שואף לשקף נאמנה ולתעד בהקפדה את ההגות, ההתנסות, החדשנות והדיון המקצועי של פסיכותרפיסטים ישראליים בשפה העברית וללא העדפה לזרם, אסכולה או ארגון מקצועי. בכך שואף "שיחות" להיות כלי ביטוי, למידה, הוראה ועיון, המעשיר את חברי הקהילה ומנציח את עבודתם והגותם.

"שיחות" מלווה את קהילת המטפלים משנת 1986. פעילותו נמשכת כל השנה ותוצריה מופיעים שלוש פעמים בכל שנה בחוברות מהודרות וערוכות בקפדנות, המאחדות חוויה צורנית ושיח מקצועי.

"שיחות" פתוח לכל שיח מקצועי אשר יעשיר, ילמד, יאתגר ויעמיק  את עבודתם המקצועית של המטפלים והלומדים לטפל בישראל, יפתח שיח בין גישות ואסכולות מקצועיות ויאפשר הבנה נרחבת של כלי העבודה והחשיבה התומכים בעבודה הטיפולית. המאמרים הם סקירות או פיתוחים ועבודות מקוריות בשטחי פסיכולוגיה, פסיכותרפיה, ופילוסופיה של הטיפול הנפשי, וכן תיאורי מקרים של טיפולים יחידניים, קבוצתיים, משפחתיים וזוגיים, טיפולים בילדים, מבוגרים או קשישים.

(מתוך אתר שיחות www.sihot.org)

 

מטרת שיחות - כתב-עת ישראלי לפסיכותרפיה

קידום נושא הפסיכותרפיה בישראל. פירסום עבודות מקצועיות של אנשי מקצוע בארץ, פסיכיאטרים, עובדים סוציאלים ופסיכולוגים. קידום הרמה המקצועית וקידום התודעה הציבורית בתחום הפסיכותרפיה. (מתוך רשם העמותות)

 

אתר שיחות - כתב עת ישראלי לפסיכותרפיה

בספטמבר 2019 עלה לאוויר אתר 'שיחות' לאחר שנתיים מאומצות של עבודה ובהשקעה כספית גדולה. האתר הוקם מתוך מטרה להנגיש לציבור את הידע העצום והמגוון שהצטבר בכתב העת "שיחות" בשלושים ושלוש השנים האחרונות, מאז הקמתו בשנת 1986.

האתר כולל מידע כללי אודות 'שיחות' - כתב העת הישראלי לפסיכותרפיה, בעלי התפקידים, הסוקרים והנחיות למחברים. כמו כן באתר אפשרויות לרכישת מנוי לכתב העת 'שיחות'. בליבו של האתר מאגר מידע עם כל גליונות 'שיחות' מיום הקמתו ועד לפני 5 שנים. כל גליון חדש של כתב העת יהיה נגיש במאגר רק במלאת חמש שנים מיום הוצאת הגליון לאור. המאגר כולל גם מנוע חיפוש מתקדם המאפשר חיפוש מילות מפתח לפי כותרת, שם המחבר או תקציר המאמר. השימוש במנוע החיפוש חופשי לכל, העיון במאגר שמור למנויים בלבד.

כתובת האתר: http://www.sihot.org

 

מערכת 'שיחות - כתב-עת ישראלי לפסיכותרפיה'

מזכירת מערכת 'שיחות' היא חיה מלינוביץ.

ת.ד. 14347, תל-אביב 61143

טלפון: 03-5449215

פקס: 1533-5449216

דוא"ל: sihothaya@gmail.com

 

שעות פעילות

ימים ראשון ושני, בשעות 17:30 - 21:30

 

 

מקבץ מאמרים מתוך 'שיחות - כתב-עת ישראלי לפסיכותרפיה'

בר-און, ו. מטונימית החתך והפירוש המטאפורי: ניתוח תופעת 'הפציעה העצמית' בהשראת אבחנתו של רומן יאקובסון. 'שיחות' כ"ה(3): 265-275, 2011 

סמנה ר. (2010). סקירת הספר: "התייחסותיות: מהיקשרות לאינטרסובייקטיביות" / סטיבן א' מיטשל, 'שיחות', כתב-עת ישראלי לפסיכותרפיה, כרך כ"ד, חוברת מס' 2, מרץ 2010.

טריאסט י. היואיל העצמי האמיתי לקום, בבקשה?, 'שיחות', כתב-עת ישראלי לפסיכותרפיה 

לאור א. (2007). המטפל, המטופל וה-setting הטיפולי: בנייה הדדית של ה-setting כגורם טיפולי, 'שיחות', כתב-עת ישראלי לפסיכותרפיה, כרך כ"א, חוברת מס' 2, מרץ 2007.

לוי ר. (2006). ביקורת על ספרו של תומס אוגדן: This Art of Psychoanalysis, 'שיחות', כתב-עת ישראלי לפסיכותרפיה, דצמבר 2006.

גרין ד. (2005). האינטרנט כמרחב טיפולי מוגן, 'שיחות', כתב-עת ישראלי לפסיכותרפיה, כרך י"ט, חוברת מס' 3, יוני 2005.

דורבן י. (2004). תיקון - המקום השלישי, 'שיחות', כתב-עת ישראלי לפסיכותרפיה, אוקטובר 2004.

שלקס ש. (2004). "לאחוז בקרנות המזבח": המפגש בין החייל לפסיכולוג (קב"ן) המילואים, 'שיחות', כתב-עת ישראלי לפסיכותרפיה, 2004.

יהב ר. (2003). בקורת ספרים - שבויה: כרוניקה של גילוי עריות מקצועי - סיפור אוטוביוגרפי מאת מאיה ריד, 'שיחות', כתב-עת ישראלי לפסיכותרפיה, כרך י"ז, חוברת מס' 3, 2003.

שלקס ש. (2003). על acting out והעברה נגדית, 'שיחות', כתב-עת ישראלי לפסיכותרפיה, כרך י"ז, חוברת מס' 2, 2003.

לאור א. (2002). פסיכותרפיה פסיכואנליטית ממוקדת ותחומה בזמן כמיכל ייחודי, 'שיחות', כתב-עת ישראלי לפסיכותרפיה, כרך י"ז, חוברת מס’ 1, נובמבר 2002.

אליצור א. מִבְּשָׂרִי אֵחֱזֶה אֱלוֹהַּ: התבוננויות פסיכודינמיות בחוויית ההתגלות ובאמונה הדתית, 'שיחות', כתב-עת ישראלי לפסיכותרפיה, כרך י"ד, 122-134.

תגיות:

נערך לאחרונה ב-3/10/2020 21:05