אביבה פרידמן MBPsS

אביבה פרידמן MBPsS
מטפלת זוגית, משפחתית ופרטנית מ.ר. 2026

אביבה פרידמן MBPsS

ברוכים הבאים לאתר החדש שלי

 

היי, אני אביבה, מטפלת משפחתית, זוגית ופרטנית מ.ר. 2026. אני נמצאת לקראת סיום לימודיי דוקטורט בתחום חדש הנקרא: Coaching Psychology באוניברסיטת מידלסקס בלונדון וחברה באיגוד הפסיכולוגים הבריטי מ.ר 447157.  עבודת הדוקטורט שלי עוסקת ביישום מודל התערבות של Coaching Psychlology עבור צעירים הסובלים מבלבול וחרדה עקב אי מציאת זהות אישית ותעסוקתית. התמחתי בתחום זה בסיוע במציאת ייעוד אישי, בניית מסלול קריירה וניתוב קריירות בעידן בו מורכבות ואי וודאות שולטים.

אני מיישמת את מודל ה Coaching Psychology בתחומי חיים בהם אנו שואפים לשנות ולשפר את חיינו. אני עוסקת ביישום שיטות קצרות מועד בעלות עצימות גבוהה מכוונות להווה ולעתיד התורמות לשיפור הזוגיות, זוגיות במשבר,שינוי ושיפור יחסים בתוך משפחה,מיטוב יחסים במשפחות מורכבות ומחוברות ועבודה פרטנית. 

אני עוסקת בייעוץ ארגוני למנהלים בכירים בעיקר בנושאים הקשורים לפיתוח ארגוני, פתרון בעיות מורכבות ובעיות "מרושעות" תוך פיתוח ראיה פילוסופית וחדשנית של ערכי הארגון ומטרותיו.

אני חברה בקבוצה הערנית והתוססת של מטפלים בשיטת Coaching Psychology באיגוד הפסיכולוגים הבריטי, שנקראת Speacial Group for Coaching Psycology. אני משקיעה בלמידה ויישום של שיטות מהירות, עצימות ואפקטיביות מהמפגש הראשון בנושאי האדם כפרט, זוגיות ומשפחה וארגונים. אני מתנדבת בארגונים המסייעים לנשים במצוקה כמו: עלמא, מילי ואגודת יוצאי סיירת שלד"ג וסיירת מטכ"ל.

חובבת בע"ח מושבעת, בעלת שני כלבים ומשמשת משפחת אמנה לכלבים בוגרים וגורים. 

אני מקבלת ברמת גן וברמת השרון, ישנה אפשרות לטיפולים מרחוק בסקייפ

תוכלו לבקר גם בדף הפייסבוק : https://www.facebook.co...ef=bookmarks

ובאתרhttps://www.psych-coach.org.il/

הטיפול איננו מיועד לאוכלוסיות בריאות הנפש.

יצירת קשר

תוכלו ליצור עימי קשר 

בטלפון:0526336662

בדוא"ל:  aviva.friedman@gmail.com

כתובת: אורי ניסן 3 רמת גן

         סוקולוב 20 א' רמת השרון

 

מאמרים

צרו קשר

מוזמנים ליצור עימי קשר, אבחון טלפוני ראשוני - חינם


×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.