לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
23
נובמבר

מפגשי איט"ה בימי שישי

23/11/2007

מפגשי איט"ה בימי שישי - תוכנית המפגשים השנתית ופרטי הרשמה 2007-2008
ב – 'יפה לי' מרכז ללימודי ארץ ישראל גני יהושוע, שד' רוקח 80 תל אביב

ימי שישי התכנסות על כוס קפה: בין 09:30 ל – 10:00 ההרצאה בין 10:00 ל – 13:00

להורדת התוכנית:
http://www.itacbt.co.il...g%202008.doc


23.11.07
1. טיפול קוגניטיבי באבל: הבניית משמעות לחיים לאחר מוות של אדם קרוב / ד"ר רות מלקינסון. מרצה בבי"ס לעו"ס אוניברסיטת ת"א, ומנהלת עם שושנה קיגל את המרכז הישראלי ל , REBTמחברת הספר:
Cognitive grief therapy: Constructing a rational meaning to life after loss. (2007) New York: W.W.Norton
תהליך האבל בעקבות אדם קרוב מתרחש בשני מסלולים מקבילים: מסלול התפקוד ומסלול הקשר עם דמות הנפטר. מטרת ההתערבות הטיפולית בעקבות מות אדם קרוב לפי המודל הקוגניטיבי-קונסטרקטיביסטי REBT הינה לאפשר מהלך תקין של האבל שבו האבל מבנה ואורג מחדש את המשמעות לחיים ללא המת, עם הכאב והגעגועים הנלווים לכך.
בהרצאה נבחן את יישומו של המודל תוך הבאת דוגמאות טיפוליות.

4.1.08
2. טיפול התנהגותי-קוגניטיבי: מטפל, טכניקות ספציפיות ולא ספציפיות : מה חשוב יותר ? תשובת CBT למבקריה / פרופסור יונתן הופרט. עלה ארצה בימים אלה ,מכהן כפרופסור באוניברסיטת פנסילבניה בארה"ב, כיום פרופסור בחוג לפסיכולוגיה האוניברסיטה העברית ירושלים. מנחה: ד"ר איוה גלבוע ראש המגמה לפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת בר-אילן.
ההרצאה תבדוק את הביקורות כלפי CBT שמשתני המטפל ומשתנים לא ספציפיים של טכניקות טיפוליות הם שגורמים ליעילות הטיפול וששימוש ב CBT ייעודי להפרעות שונות אינו יעיל יותר משיטת אחרות. יוצגו נתונים שיעזרו לשכנע הן מטופלים והן קופות חולים וחברות ביטוח למשל, ביעילות ובכדאיות השקעה ב CBT. יוצגו דוגמאות קליניות. ההרצאה תינתן באנגלית עם "שילוב" בעברית.


14.3.08
3. טיפול התנהגותי-קוגניטיבי (CBT) בהפרעות אכילה: בולימיה נרווזה, אנורקסיה נרווזה והשמנה / ד"ר דני שטיין. מנהל מחלקת הפרעות אכילה בי"ח תה"ש, מרצה בפקולטה לרפואה אוניברסיטת ת"א.
ההרצאה תכלול:
1. תיאור הטכניקה הטיפולית כפי שנבנתה באופן מקורי לבולימיה נרווזה.
2. השינויים ההכרחיים בגישה הטיפולית ובטכניקה הטיפולית כדי שאפשר יהיה ליישם את ה-CBT בחולות עם הפרעות אכילה שהאופייני להן הוא ההתנגדות לטיפול.
3. עקרונות הטיפול בהשמנה, שהעיקרי שבהם הוא ללמד את המטופלים שמניעת עלייה חוזרת במשקל לאחר ירידה מתונה בו הוא ההישג הטיפולי העיקרי. ההרצאה תלווה בדוגמאות.


23.5.08
4. להיות מושלם או לא להיות!! / ד"ר ריצ'רד אורינג. המרפאה הפסיכיאטרית, בית חולים איכילוב,התוכנית הישראלית לטיפול התנהגותי-קוגניטיבי, החוגים למדעי ההתנהגות, המכללה למנהל והמכללה האקדמית נתניה.
כיצד השאיפה לפרפקציוניזם הופכת לגורם מרכזי בהתהוות ותחזוקת קשת רחבה של הפרעות (כגון דיכאון, כפייתיות, חרדה חברתית, ואנורקסיה נרווזה), וכיצד ניתן בעזרת מגוון טכניקות קוגניטיביות והתנהגותיות להפוך את הנטיות הפרפקציוניסטיות ההרסניות לנטיות הסתגלותיות וחיוביות. ההרצאה תלווה בהצגת מקרים קליניים.


><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><


פרטי הרשמה למפגשי איט"ה בימי שישי
חברי איט"ה פטורים מתשלום אך יש להירשם מראש אצל יעקב סיני sini5@netvision.net.il
התשלום למטפלים שאינם חברי איט"ה לפגישה בודדת 90 ₪ ולכל הסדרה ארבעה מפגשים 290 ₪. מטפלים שאינם חברי איט"ה צריכים להירשם ולשלם מראש לפני מועד הפגישה
לסטודנטים בתוכניות ההכשרה ב CBT, המחיר לפגישה בודדת 70 ₪ ולכל הסדרה 220 ₪ (יש לצלם תעודת סטודנט)
יש לשלוח את ספח ההרשמה המצורף לד"ר יאיר אברהם הפלמ"ח 1 כפר סבא בצירוף המחאה לפקודת איט"ה בלבד אנא התעזרו בסבלנות עד שתגיע הקבלה.
לבירורים ניתן לפנות בדוא"ל ליעקב סיני sini5@netvision.net.il או בטלפון 0522224959

לכבוד ד"ר יאיר אברהם הפלמ"ח 1 כפר סבא

ספח הרשמה למפגשי איט"ה
אני מעוניין/מעוניינת להירשם למפגשים אנא סמן/סמני את המפגשים בהם יש לכם עניין
מפגש ראשון 23.11.07 __________
מפגש שני 4.1.08____________
מפגש שלישי 17.3.08___________
מפגש רביעי 23.5.08 ___________

שם ומשפחה____________________ כתובת _______________________

טלפון___________________ כתובת דוא"ל__________________________

אנא סמן/סמני: חבר באיטה, סטודנט בלימודי CBT, אחר
אנא צרף צ'ק בהתאם לדרישות התשלום המפורטות לעיל