פסיכולוגיה עברית
מסונף לאיגוד ויניקוט הבינלאומי International Winnicott Association IWA
 
 
מרכז ויניקוט בישראל מודיע על פתיחת ההרשמה 
 
לתוכנית התלת-שנתית ללימודי תעודה מתקדמים בפסיכותרפיה פסיכואנליטית ברוח החשיבה הוויניקוטיאנית והעצמאית
התוכנית מיועדת לפסיכולוגים ‬קליניים, פסיכיאטרים ‬ועובדים ‬סוציאליים ‬קליניים,‬ שהינם ‬בוגרי ‬תוכניות ‬בסיס ‬בפסיכותרפיה ‬או ‬בעלי ‬נסיון ‬של ‬שמונה ‬שנים ‬לפחות ‬כמטפלים.‬ תישקל ‬גם ‬מועמדותם ‬של ‬מטפלים ‬ממקצועות ‬טיפוליים ‬נוספים ,‬בעלי ‬תואר ‬MA ,‬שהינם ‬בוגרי ‬תוכנית ‬בסיס ‬בפסיכותרפיה ‬וניסיון ‬טיפולי ‬של ‬שמונה ‬שנים ‬לפחות.
התוכנית פורשת את התפתחות החשיבה הוויניקוטיאנית והעצמאית, החל משורשיה בקליין ופרנצי, דרך המאמרים המוקדמים והמאוחרים של ויניקוט, היכרות עם בני דורו בזרם העצמאי, עם ממשיכיו, ועד לפיתוחים בני-זמננו של חשיבתו אצל מחברים כאוגדן ואייגן. היא מכוונת לתת מענה לשאלות הקשורות בטיפול ובהכלה של מצבים רגרסיביים אצל מטופלים מקטגוריות אבחנתיות שונות.
הלימודים יתקיימו בימי ב' בין השעות 16:00-21:00 ב"תיכונט".
ההרשמה תסתיים ב- 30.6.2015.
פרטים על התוכנית למתקדמים: באתר המרכז.
 
 
פתיחת ההרשמה לתוכנית ללימודי תעודה בפסיכותרפיה פסיכואנליטית למטפלים באמנויות והבעה
התוכנית מיועדת למטפלים באמנויות והבעה (חזותית, תנועה, מוזיקה, דרמה, ביבליותרפיה) - בעלי תואר M.A עם ניסיון קליני מלווה בהדרכה של שלוש שנים מסיום הלימודים. ידרש ניסיון קליני מוכח ומשמעותי בטיפולים מתמשכים, ניסיון של לפחות שנתיים בבריאות הנפש, והתנסות בטיפול אישי דינמי.
תוכנית הלימודים היא בת שלוש וחצי שנים ומורכבת מסמינרים תיאורטיים, סמינרים קליניים, סדנאות והדרכה אישית. היא מכוונת לבסס ידע רחב בהתפתחות התיאוריה והטכניקה הפסיכואנליטית, מתוך הכרה בהיותו של הטיפול באמנויות והבעה אופנות טיפולית יחודית, ומתוך רצון ליצור מרחב חי ומפרה בין המתודות השונות.
הלימודים יתקיימו בימי ב' בין השעות 16:00-21:00 ב"תיכונט".
ההרשמה תסתיים ב 30.5.2015.
פרטים על התוכנית למטפלים באמנויות והבעה: באתר המרכז.
 
 
נמשכת ההרשמה לתוכנית בסיס 'מפת דרכים' 
ההרשמה תסתיים ב-30.5.2015
 
אתר המרכז: www.winnicottisrael.com